Reklamation
Ønsker du at reklamere over en vare?
 
Da skal varen sendes retur til os, jf. anvisningen under Returvarer og garanti (returnering af varer). Eller du kan indlevere varen i én af vore butikker, sammen med udfyldt returvareblanket.

Hvis vores serviceafd. konstaterer at reklamationen er berettiget, da refunderer vi din returforsendelsesudgift og vi reparerer eller ombytter varen. Bemærk, vi kan kun refundere din returforsendelsesudgift såfremt du har bestilt GLS returlabel hos os. Det kan du gøre her: GLS ShopReturn - Pakkeshop returlabel. Vælger du en anden returforsendelsesmåde da refunderer vi kun udgiften såfremt den er billigere end vores anbefalede returforsendelsesmåde (maks. kr. 52,- inkl. moms).

Husk at varen skal sendes retur i forsvarlig emballage, da vi ikke dækker eventuel transportskade på varens vej til os. Husk også at medsende en detaljeret beskrivelse af problemet (udfyldt Returvareblanket).
Hvis vores serviceafd. konstaterer, at reklamationsvaren ikke er defekt, eller at defekten skyldes betjeningsfejl, modifikationer eller misbrug fra brugerens side, da forbeholder vi os ret til at opkræve et servicegebyr på op til kr. 250,- inkl. moms for vores tidsforbrug og genlevering. Ønskes varen imidlertid ikke genleveret, men blot skrottet af os, da bortfalder gebyret helt.
6 of 10 people found this helpful.   




Powered by LiveZilla Helpdesk